
Hátsó Gondolatok: Rossz az aki rosszra gondol
2 - 6 persone
0 - 0 min
18+
Al momento questo prodotto non è disponibile presso nessun venditore.
Descrizione: Game Rules:
Players place their pawns on the starting space. The question cards are shuffled thoroughly and placed in their designated spot. The first player rolls the dice, and the game begins.
Objective:
The goal of the game is for a player to be the first to assemble the word "TAIL" or "BOOBS," depending on the gender. The letters are placed in separate envelopes, and the current player can draw a letter if they correctly answer the card’s challenge using the provided clues.
Gameplay:
After rolling the dice, the player moves to the appropriate space and draws a card from one of the following types: Guilty, Ambiguous, or Story. The player seated to their right reads the first clue.
Guilty Cards: These cards contain clues that may seem misleading at first, but the correct answer is innocent.
Ambiguous Cards: The clues can be either provocative or innocent, but they always point to an ambiguous word.
Story Cards: These cards feature a short, cheeky story, and the goal is to guess the answer after hearing it.
If the player gives the correct answer, they can draw a letter from the envelope. If they draw a letter they no longer need, they must put it back.
Stealing Solutions:
If a player cannot answer after the first clue, others can attempt to steal the solution. However, if someone gives an incorrect answer, they must return one of their already collected letters.
Special Spaces:
Some spaces allow players to collect two letters at once or steal a letter from another player. In some cases, a player may even be forced to return a previously collected letter to the envelope.
---
Winning:
The game is won by the player who first collects all the letters needed to spell the word "TAIL" or "BOOBS."
‐----‐-------------
A játék szabályai:
A játékosok a start mezőre helyezik a bábuikat. A kérdéskártyákat alaposan összekeverik, majd a kijelölt helyre teszik őket. A kezdő játékos dob a kockával, és megkezdődik a játék.
A cél:
A játék célja, hogy valamelyik játékos elsőként állítsa össze a "FAROK" vagy a "DUDÁK" szót, nemtől függően. A betűk külön borítékokban találhatók, amelyekből a soron lévő játékos akkor húzhat, ha sikeresen megválaszolja a kártyalap feladványát a nyomok segítségével.
Játékmenet:
A játékos a dobás után a megfelelő mezőre lép, majd húz egyet a következő kártyák közül: bűnös, kétértelmű vagy történet kártya. A játékos jobbján ülő társ felolvassa az első nyomot.
Bűnös kártyák: Ezek olyan nyomokat tartalmaznak, amelyek elsőre félreérthetőek, de a megoldás végül ártatlan.
Kétértelmű kártyák: A nyomok sikamlósak vagy ártatlanok lehetnek, de minden esetben egy kétértelmű szóra utalnak.
Történet kártyák: Ezeken rövid, pajzán történetek szerepelnek, amelyeket felolvasva kell kitalálni a megfejtést.
Ha a játékos helyesen válaszol, húzhat egy betűt a borítékból. Amennyiben olyan betűt húz, amelyre már nincs szüksége, azt vissza kell tennie.
Megfejtések elcsenése:
Ha egy játékos nem tudja megoldani a feladványt az első nyom alapján, mások megpróbálhatják elcsenni a megfejtést. Viszont, ha valaki rossz választ ad, vissza kell raknia egy már megszerzett betűt.
Különleges mezők:
Egyes mezőkön lehetőség van két betű megszerzésére egyszerre, vagy akár egy másik játékostól elvenni egy betűt. Ugyanakkor előfordulhat, hogy vissza kell tenni egy korábban megszerzett betűt a borítékba.
---
Győzelem:
Az a játékos nyer, aki elsőként gyűjti össze a "FAROK" vagy "DUDÁK" szó összes betűjét.
Players place their pawns on the starting space. The question cards are shuffled thoroughly and placed in their designated spot. The first player rolls the dice, and the game begins.
Objective:
The goal of the game is for a player to be the first to assemble the word "TAIL" or "BOOBS," depending on the gender. The letters are placed in separate envelopes, and the current player can draw a letter if they correctly answer the card’s challenge using the provided clues.
Gameplay:
After rolling the dice, the player moves to the appropriate space and draws a card from one of the following types: Guilty, Ambiguous, or Story. The player seated to their right reads the first clue.
Guilty Cards: These cards contain clues that may seem misleading at first, but the correct answer is innocent.
Ambiguous Cards: The clues can be either provocative or innocent, but they always point to an ambiguous word.
Story Cards: These cards feature a short, cheeky story, and the goal is to guess the answer after hearing it.
If the player gives the correct answer, they can draw a letter from the envelope. If they draw a letter they no longer need, they must put it back.
Stealing Solutions:
If a player cannot answer after the first clue, others can attempt to steal the solution. However, if someone gives an incorrect answer, they must return one of their already collected letters.
Special Spaces:
Some spaces allow players to collect two letters at once or steal a letter from another player. In some cases, a player may even be forced to return a previously collected letter to the envelope.
---
Winning:
The game is won by the player who first collects all the letters needed to spell the word "TAIL" or "BOOBS."
‐----‐-------------
A játék szabályai:
A játékosok a start mezőre helyezik a bábuikat. A kérdéskártyákat alaposan összekeverik, majd a kijelölt helyre teszik őket. A kezdő játékos dob a kockával, és megkezdődik a játék.
A cél:
A játék célja, hogy valamelyik játékos elsőként állítsa össze a "FAROK" vagy a "DUDÁK" szót, nemtől függően. A betűk külön borítékokban találhatók, amelyekből a soron lévő játékos akkor húzhat, ha sikeresen megválaszolja a kártyalap feladványát a nyomok segítségével.
Játékmenet:
A játékos a dobás után a megfelelő mezőre lép, majd húz egyet a következő kártyák közül: bűnös, kétértelmű vagy történet kártya. A játékos jobbján ülő társ felolvassa az első nyomot.
Bűnös kártyák: Ezek olyan nyomokat tartalmaznak, amelyek elsőre félreérthetőek, de a megoldás végül ártatlan.
Kétértelmű kártyák: A nyomok sikamlósak vagy ártatlanok lehetnek, de minden esetben egy kétértelmű szóra utalnak.
Történet kártyák: Ezeken rövid, pajzán történetek szerepelnek, amelyeket felolvasva kell kitalálni a megfejtést.
Ha a játékos helyesen válaszol, húzhat egy betűt a borítékból. Amennyiben olyan betűt húz, amelyre már nincs szüksége, azt vissza kell tennie.
Megfejtések elcsenése:
Ha egy játékos nem tudja megoldani a feladványt az első nyom alapján, mások megpróbálhatják elcsenni a megfejtést. Viszont, ha valaki rossz választ ad, vissza kell raknia egy már megszerzett betűt.
Különleges mezők:
Egyes mezőkön lehetőség van két betű megszerzésére egyszerre, vagy akár egy másik játékostól elvenni egy betűt. Ugyanakkor előfordulhat, hogy vissza kell tenni egy korábban megszerzett betűt a borítékba.
---
Győzelem:
Az a játékos nyer, aki elsőként gyűjti össze a "FAROK" vagy "DUDÁK" szó összes betűjét.